Jumaat, 12 Disember 2008

jom gelak

mungkin kalian boring membaca nukilan yang tak seberapa dari saya,,
tapi saya ada bakat lain,, bukanlah hebat seperti seniman P.Ramlee mahupun Nabil ap ntah ada padanya.. tapi saya juga bisa bikin kalian bergelak.. sape yang x gelak... umur tak panjang namanya.. hehe...

ketika memeriksa seorang pesakit, Dr. Tawfik (ni taufik lain tau!!!) mendapat panggilan telefon daripada seorang suri rumah, suaranya begitu cemas.

suri rumah: Doktor! Doktor! anak saya termakan semut!
doktor: Tak mengapa, jangan cemas. semut tak berbahaya. termakan bukan sengaja...hehe
suri rumah: Tapi saya dah bagi dia makan racun semut supaya semut itu mati...
doktor: Apa? cepat bawa dia ke hospital!!!

moral of the story;
apa lah manusia... ad ke bg makan racun...
tak baik tau. macam sorang kawan saya.. suka bagi semut makan racun...
(sebab saya yang kene beli racun semut untuk dia-terpaksa)... hehehe
tp kes 2. semut masuk kasut dia. tp kalau semut ada kat badan dia.. tahtah... racun 2 dia letak kat badan.. abes klu terminum air semut??? adakah dia akan buat macam suri rumah????
hehehe.. buat yang terasa .. gurau2 je.. kahkah.....

2 ulasan:

  1. ai?.. spe ckp anda.. hehe
    adlan2... mkn cili ke?
    patutlah terasa pedas... kuikui
    jgn marah!! nanti cepat tua..(lagu aznil)

    BalasPadam