Jumaat, 12 Disember 2008

me and my roommate


boleh dikatakan setiap malam, ak berpesta...seperti beropera cine.. hehe

adlan: sito!!! teka ni lagu ap?

sito: gila kot...

adlan: hehe...betul... tp sape nyanyi?

sito: mila!!! yeh!!!

adlan: salah... ak lah yang nyanyi.... haha.. kn ak nyanyi td...

-itulah roommate ak yang kelakar!! hahahaha-

ingtkn dh abes... ad lg...

adlan: sito.. penatlah nyanyi sorg2 non stop ni...

sito: ye ke? ak nmpk ko sk je.... tp ak lg penat..

adlan: asl lak?..

sito: yelah.... ak kene dengar ko nyanyi.. xpenat ke?.. penatlah... panas dah telinga ni..

adlan: muke merah... ap ko ckp? tido kt luar malam ni...

-then adlan pun msg best frenz dia... ngadu psl ak-

buat empunya diri.. jgn marah... gurau2 je... hehehehe...

adlan roaommate yg terbaik!!!!!

7 ulasan:

  1. hahahah~~
    lawak r korang due nih!!!
    mmg rum8 terbaik
    patotla adlan xnk pindah bilik..
    ngeh3

    BalasPadam
  2. cto, aku terharu...hahaha

    tp serius cite ni rekaan, byk kot kau tambah2...haha

    ni masa aku x betol ek?

    kau terbaik jgk kot!!! ;)

    BalasPadam
  3. sungguh bahagia anda berdua.
    huhu due2 besfren aku.
    wahaha

    BalasPadam
  4. haha.. adlan2..

    tp betol ap cite ni...

    daripada kisah benar yang diubah suai

    supaya menarik.. kahkah...

    BalasPadam
  5. alah aku suke cakap camtu gak kat roommate aku..

    "kau kua skg.. tido kt lua mlam nie.. " ;p

    BalasPadam
  6. well adlan n iman ka lebey kurg same je..

    hahah :)

    due2 sushi!!

    BalasPadam